1.

بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر رابطه بین معاملات اشخاص وابسته و عملکرد شرکت

دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 19-32
وحید اسکو؛ محمد نوروزی

2.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نگهداشت وجه نقد از طریق اثرهمزمان متغیرهای منتخب

دوره 10، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 19-36
داریوش فروغی؛ هادی امیری؛ مرضیه جوانمرد

3.

تأثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر عملکرد اجتماعی و واکنش‌های مصرف کننده در صنایع غذایی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 161-178
فریدون امیدی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ مجید محمدشفیعی

4.

سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 179-200
محمد طوطیان اصفهانی؛ آذرنوش انصاری

5.

شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت)

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 75-94
حسین رئیسی؛ حامد دانشخواهی؛ احمد سرداری؛ مصطفی قاضی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب