1.

ارایه مدل نظری آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران با استفاده از روش تحقیق آمیخته

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-16
محمد پیاهور؛ مهدی کریمی زند؛ غلامرضا عسگری تومار کندی

2.

ارزیابی و اولویت‌بندی مولفه‌های آمیخته بازاریابی(P7) در توسعه توریسم روستایی (مطالعه موردی شهرستان‌های آمل و بابل)

دوره 24، شماره 3، آذر 1392، صفحه 141-152
حمید برقی؛ حمید برقی؛ زینب کاظمی

3.

اصلاح آمیخته بازاریابی متناسب با ابزار بدهی با تمرکز بر صنایع فولادی.

دوره 11، شماره 2، شهریور 1398، صفحه 75-88
امیرحسین نادری؛ سعید فتحی؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری طادی

4.

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی محصولات نرم افزاری اداری بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان، با توجه به اثر تعاملی عوامل ارتباطی (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی استان بوشهر)

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 93-108
عبدالمجید مصلح؛ احمد اله یاری

5.

بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 59-74
الهام حسینی چگنی؛ اسماعیل ملک اخلاق؛ محمد نوع پسند اصل

6.

بررسی تاثیر عناصر آمیزه بازاریابی بر رفتار مصرف‎کننده از طریق نقش ارزش ویژه برند

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 75-90
حمیدرضا سعیدنیا؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ مجتبی فخاری

7.

تحلیلی بر رفتار سبز مصرف‌کنندگان در رستوران‌های منتخب شهر تهران

دوره 11، شماره 3، آذر 1400، صفحه 243-211
حیدر محمدی؛ سید محمد موسوی جد؛ شبنم صالحی؛ سارا ساعدی

8.

تحلیل تأثیر ادراک مشتریان از آمیخته بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری (مورد مطالعه: محصولات مواد غذایی رضوی)

دوره 1، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 93-104
حبیب اله دعائی؛ مصطفی کاظمی؛ منصوره حسینی رباط

9.

طراحی و تبیین مدل مفهومی آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در کسب‌وکارهای خلاق هنری؛ مورد مطالعه: صنایع خلاق

دوره 6، شماره 3، آذر 1395، صفحه 37-52
محمدحسن مبارکی؛ مهران رضوانی؛ جهانگیر یداللهی فارسی؛ محمدتقی طغرایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب