1.

پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 25-46
تورج غلامشاهی؛ یاسر آسمان دره؛ مجتبی کفاشان؛ علیرضا حدادیان

2.

تحلیلی بر رفتار سبز مصرف‌کنندگان در رستوران‌های منتخب شهر تهران

دوره 11، شماره 3، آذر 1400، صفحه 243-211
حیدر محمدی؛ سید محمد موسوی جد؛ شبنم صالحی؛ سارا ساعدی

3.

سنجش تأثیر مشتری محوری، مسئولیت اجتماعی شرکت و کیفیت درک شده، بر رضایت مشتری (مورد مطالعه: بانک پاسارگاد)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 179-200
محمد طوطیان اصفهانی؛ آذرنوش انصاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب