1.

ارائه الگویی بهینه در جهت استقرار خدمات بانکداری الکترونیک با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن در شهر تهران)

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 185-198
فرزاد کریمی

2.

بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 117-144
هادی تیموری؛ مریم گودرزوند چگینی

3.

طراحی سیستم خبره فازی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 59-88
علیرضا حسن زاده؛ شهره نصری نصرابادی؛ علی رجب زاده

4.

مدل به‌کارگیری تکنیک‌های داده‌کاوی در شناسایی، بخش‌بندی و تحلیل رفتار مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 177-190
سیده فاطمه زین العابدینی؛ محمد خان بابایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب