1.

ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر رفتارخرید آنی (مطالعه موردی: خریداران پوشاک و البسه جدید در پاساژهای شهرکرج )

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 109-134
وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ وحیدرضا میرابی؛ ابوالقاسم غلامرضا تهرانی

2.

بررسی تأثیر محرک‌های موفقیت تعمیم نام تجاری بر رفتار مصرف‌کنندگان

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 167-180
زهره محمدنبی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ سید محمد طباطبایی نسب

3.

بررسی و مقایسه سبک های تصمیم گیری خرید مصرف کننده در میان بانوان شاغل و غیرشاغل

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 1-24
الهام السادات میرهاشمی؛ شهریار عزیزی؛ منیژه قره چه

4.

تصویر ذهنی کشور مبدا و شکل‌گیری ارزش برند محصولات الکترونیکی

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 109-128
هادی مرادی؛ عظیم زارعی

5.

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مصرف برندهای خارجی در صنعت مد لباس (مورد مطالعه: شهر اصفهان)

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 95-120
مهناز رئیسی؛ سعید شریفی؛ محمد تقی طغرایی

6.

طراحی الگوی عوامل مؤثر بر بدبینی مصرف‌کننده در صنعت خودرو سازی با رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 17-46
سیده معصومه موسوی زاده؛ سید کامران نوربخش؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده

7.

مفهوم‌پردازی افت خرید نسل زد از دیدگاه نظریۀ ساخت‌گرایی

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 21-34
فرشته خلیلی پالندی؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب