1.

بخش‌بندی بازدیدکنندگان مراکز تجاری بر مبنای نوع فعالیت با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی و تحلیل خوشه‌ای

دوره 3، شماره 1، مرداد 1392، صفحه 81-96
منصور مومنی؛ رضا سلیمانی دامنه؛ نیما یحیی پور جلالی

2.

رابطه بین کلیشه ­ های جنسیتی، احساس قدرت زوجین و متغیرهای جمعیت‏شناختی با چرخه ارتباط زناشویی تقاضا – کناره­گیری

دوره 25، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 101-110
احمد احمدی؛ مریم فاتحی زاده؛ فاطمه بهرامی؛ عذرا اعتمادی؛ سمیه شاهمرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب