1.

اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 39-52
بهمن حاجی پور؛ بهناز روستاییان؛ منیژه قره‌چه؛ شهریار عزیزی

2.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی

3.

بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 63-81
شهریار عزیزی؛ شهرام جمالی؛ مرتضی رضایی

4.

بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 55-80
سهیلا خدامی؛ سعید جعفری نیا؛ حامد خلیلی

5.

بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه؛ ملاحظة مداخلة اعتماد به برند و محتوای تبلیغات

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 153-172
حسین خنیفر؛ محدثه دهقان چاچکامی؛ مرتضی سلطانی

6.

مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در اروپا

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 92-73
امیرحسین نوری پور؛ میثم شیرخدایی

7.

واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند

دوره 8، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 1-26
حسین حاجی بابایی؛ حسن اسماعیل پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب