1.

بررسی تأثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 105-121
منیجه بحرینی زاده؛ علیرضا ضیایی بیده

2.

تأثیر تبلیغات شفاهی بر جذب گردشگران خارجی: مورد مطالعه شهر اصفهان

دوره 26، شماره 103، تیر 1390، صفحه 47-66
محمدرضا جلیلوند؛ بهرام رنجبریان؛ سعید فتحی

3.

تحلیل اثربخشی بازاریابی خیرخواهانه بر تبلیغات شفاهی، قصد خرید و تصویر برند از نگاه مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 خرداد 1403
محمد رسول الماسی فرد؛ سید فرهاد حسینی؛ حسین کریمی

4.

تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 136-119
سعید جلالیان؛ امین موجودی؛ حسین وظیفه دوست


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب