1.

بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 63-81
شهریار عزیزی؛ شهرام جمالی؛ مرتضی رضایی

2.

بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه‌گذاران عمر شرکت بیمه سامان)

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 1-22
هاشم آقازاده؛ رحمت الله قلی پور؛ الهه بخشی زاده

3.

بررسی تاثیر شخصیت مشتری بر شخصیت برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان برند اپل)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 114-93
علی حمیدی زاده؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ پریسا سیاسی

4.

بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه؛ ملاحظة مداخلة اعتماد به برند و محتوای تبلیغات

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 153-172
حسین خنیفر؛ محدثه دهقان چاچکامی؛ مرتضی سلطانی

5.

تاثیر شخصیت برند سیاسی بر مشارکت سیاسی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 147-162
حسین امینی کسبی؛ عباس نرگسیان

6.

تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش

دوره 13، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 73-88
سید مسلم هاشمی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ افسانه کامران

7.

تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 1-21
طهمورث حسنقلی پور؛ مجتبی امیری؛ نغمه شیبانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب