1.

بررسی تأثیر بازارمداری و نوآوری‌ بر عملکرد شرکت‌های غذایی بورس

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 107-120
محمود حسینی؛ جمشید سالار

2.

بررسی تأثیر سکوت سازمانی بر کاهش کار تیمی و عملکرد سازمانی بر اساس کارت امتیازی متوازن (BSC) (مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه)

دوره 27، شماره 4، بهمن 1395، صفحه 47-60
سیروس قنبری؛ رقیه بهشتی راد

3.

بررسی رابطه مدیریت دانش با عملکرد سازمانی در شرکت های بین المللی شده ایرانی

دوره 5، ویژه نامه چهارمین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، اسفند 1394، صفحه 63-78
علی اکبر امین بیدختی؛ فرنوش کیانی فر

4.

بررسی نقش واسط گرایش به بازار ورفتارکارآفرینانه بررابطه بین استراتژی های بازرگانی وعملکرد سازمانی ( مورد مطالعه: شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهرک های صنعتی شهرستان مشهد)

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 207-234
یعقوب مهارتی؛ مصطفی کاظمی؛ مصطفی کاظمی؛ سید محمدرضا حسینی مقدم

5.

بررسی نقش واسطه ای گرایش به بازار در رابطه بین تاکید مدیریت عالی و عملکرد بانک های دولتی

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 1-24
حمیدرضا رضوانی؛ حمیدرضا رضوانی؛ علیرضا خواراکیان؛ یعقوب مهارتی

6.

پیاده‌سازی بازاریابی داخلی به‌عنوان یک استراتژی جهت بهبود عملکرد شرکت‌های بیمه

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 15-28
مریم همتی؛ داوود فیض

7.

رابطه تغییر سازمانی بر اساس عوامل مدیریتی با عملکرد سازمانی

دوره 27، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 141-156
حسن قلاوندی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب