اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,571
تعداد مقالات12,855
تعداد مشاهده مقاله27,780,864
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,092,294

1.

اثر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد خرید با نقش میانجی‌ حالات درونی مصرف‌کنندگان

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 1-22
محمد رضا کریمی علویجه؛ رکسانا علی طلب

2.

بررسی تأثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک‌شده (مطالعۀ موردی: خریداران کالاهای لذت‌گرایانه و فایده‌گرایانه در شهر تهران)

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 29-50
محسن نظری؛ رومینا خان‌بلوکی

3.

بررسی تأثیر تمایل به خیال‌پردازی و ازخودبیگانگی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان با تأکید بر تمایلات نوستالژی و میراث برند

دوره 8، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 95-110
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی؛ سپیده بروجردیان

4.

بررسی تأثیر علائم بیرونی کیفیت بر کیفیت ادراکی و قصد خرید کالا با درگیری ذهنی بالا ( مورد مطالعه: لپ تاپ)

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 209-226
رقیه رضایی عرب؛ محسن نظری

5.

بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی و روانشناختی بر روی قصد خرید

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 161-188
بهرام خیری؛ بهرام خیری؛ متینه فتحعلی

6.

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و قصد مصرف‌کنندگان به خرید محصولات جعلی برندهای لوکس در صنعت پوشاک (مورد: شهر ساری)

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 1-34
عبدالحمید ابراهیمی؛ مهدی جعفرزاده؛ صابر بزرگی

7.

تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 53-72
سعید سعیدا اردکانی؛ ندا جهانبازی

8.

تأثیر تعامل کاربران در رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید به‌واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 33-52
فریبرز رحیم نیا؛ یوسف رمضانی؛ سحر زرگران

9.

تأثیر دین‌داری مصرف‌کننده بر قصد خرید کالای قاچاق به واسطه ابعاد اخلاقی

دوره 11، شماره 3، آذر 1400، صفحه 174-147
محسن مطیعی؛ امیر محمد خانی

10.

تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیل‌گری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی

دوره 13، شماره 2، تیر 1402، صفحه 143-168
محمد مهدی دوالی؛ رسول معصوم زاده جوزدانی؛ نسرین رسولی

11.

تأثیر لباس فرم کارکنان ارائه‌دهندۀ خدمات، بر انتظار از کیفیت خدمات و قصد خرید با در نظرگرفتن اثر تعدیل‌گری درگیری ذهنی و جنسیت (مورد مطالعه: بانک ملت)

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 133-150
داود فیض؛ معین کلوشانی؛ سالار دانش فر؛ سارا احدی

12.

سنجش تأثیر زیبایی‌شناختی بسته‌بندی و کیفیت ادراک‌شدۀ محصول بر قصد خرید با‎ ‎نقش تعدیل‌کنندگی نوگرایی و نگرانی زیست‌محیطی ‏مصرف‌کننده

دوره 10، شماره 3، آذر 1399، صفحه 81-104
عصمت احمدی؛ منیژه بحرینی زاد؛ مجید اسماعیل پور

13.

سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 105-124
محسن علیزاده ثانی؛ میثم شیرخدایی؛ ندا طهماسبی روشن

14.

طرّاحی و تبیین مدلی از عوامل اثرگذار بر رفتار خرید پوشاک دانشجویان جوان ایرانی

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 159-176
ساحل فرخیان؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده؛ مینا جمشیدی

15.

مطالعة تجربی تأثیر استراتژی‌های پاسخگویی و سطح شهرت شرکت بر قصد خرید و تبلیغات توصیه‌ای منفی مصرف‌کنندگان در زمان شکست محصول

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 31-52
مهشید عبداللهی؛ محسن اکبری؛ رضا ٍٍاسماعیل پور

16.

مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 181-194
رقیه هشیوار؛ آرزو خورسندنژاد؛ محسن اکبری؛ محمود مرادی

17.

مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در اروپا

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 92-73
امیرحسین نوری پور؛ میثم شیرخدایی

18.

نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 1-20
سجاد خانی؛ مهری نصیری؛ امین اجلی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ عبدالحمید ابراهیمی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب