1.

بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه ی برند

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 155-172
سلیمان ایران زاده؛ ایدا رنجبر؛ ناصر پور صادق

2.

بررسی تأثیر ویژگی مسابقات اینستاگرامی بر مشارکت کاربران با تبیین نقش میانجی احساسات کاربران و آگاهی از ‏برند

دوره 13، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 177-196
نرگس هزاری؛ محسن اکبری؛ میلاد هوشمند چایجانی

3.

تأثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی مجتمع های تجاری بر آگاهی از برند، ترجیح برند و وفاداری مشتریان

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 1-24
علیرضا بخشی زاده؛ اسداله کردنائیج؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ پرویز احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب