1.

The Impact of Personalization on Customers’ Loyalty and the Intention to Use E-banking Services

دوره 51، شماره 2، دی 2021، صفحه 37-52
Houshang Taghizadeh؛ Karim Panahi؛ Soleyman Iranzadeh

2.

بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد کیفیت رابطه از دیدگاه مشتریان صنعت بیمه ایران

دوره 5، ویژه نامه نخستین کنفرانس ملی، اسفند 1394، صفحه 29-44
مریم سعادت علیزاده؛ مجید اسماعیل پور؛ مجید اسماعیل پور

3.

بررسی کیفیت رابطه تأمین کننده - تولید کننده: یک رویکرد مبتنی بر تحلیل دوبعدی

دوره 14، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 31-48
آرش شاهین؛ حمیدرضا تابش

4.

تاثیراستراتژی های بازاریابی ارتباطی بر عملکرد اقتصادی نمایندگی‌های مجاز شرکت ایران خودرو

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 106-93
مهسا فرجلو مطلق؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ نبی اله دهقان

5.

تبیین ارتباط پیامدهای مثبت رفتاری کارکنان با مشتریان بانک‌های منتخب

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 129-144
رضا سیدجوادین؛ مجتبی براری؛ اشکان الهیاری

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 69-90
میثم شیرخدایی؛ بهاره عابدین؛ سیما داداش پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب