1.

Quelques réflexions sur la traduction de: Les Mots de Sartre en Iran

دوره 3، شماره 1، فروردین 2011، صفحه 11-20
مهدی افخمی نیا

2.

ارائه مدل و شاخصی اولیه به منظور شناسایی و سنجش عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت خودرو

دوره 3، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 155-168
نسترن دهقانی سامانی؛ افسانه زمانی مقدم

3.

ارائۀ الگوی وفاداری مشتریان برای فروشگاههای زنجیرهای

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 153-174
لیلا حاتمی؛ عباس عباسی؛ کاظم عسکری فر

4.

ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 63-78
محمدعلی شاه حسینی؛ امیر اخلاصی؛ کمال رحمانی

5.

بررسی تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم عناصر بازاریابی رابطه ای بر وفاداری ورزشکاران

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 149-160
سمیه رهبری؛ مسعود نادریان

6.

بررسی تأثیر انواع تخفیفات قیمتی بر قصد خرید و وفاداری خریداران با نقش میانجی فریب ادراک‌شده (مطالعۀ موردی: خریداران کالاهای لذت‌گرایانه و فایده‌گرایانه در شهر تهران)

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 29-50
محسن نظری؛ رومینا خان‌بلوکی

7.

بررسی عوامل مؤثر بر انصاف قیمتی ادراک شده و نتایج حاصل ازآن بر اساس نظریه اِسنادی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 109-126
محسن نظری؛ مهدی اشکانی

8.

بررسی و شناسایی عوامل کلیدی حیاتی در پذیرش همراه بانک توسط مشتریان

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 99-108
مژده هاشمیان؛ محمدتقی عیسایی

9.

پیشایندها و پسایندهای استقرار مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک در کسب‌‌و‌کارهای کوچک و متوسط

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 129-146
مجید محمدشفیعی؛ محسن سیفی؛ اعظم یزدی

10.

تأثیر عناصر آمیختۀ بازاریابی سبز بر وفاداری مشتریان به برند شرکت قند نقش جهان

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 111-124
علی رشیدپور؛ علی صفری؛ سمیه حسین زاده

11.

تأثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 54-37
عبدالهادی درزیان عزیزی؛ راضیه فعلی؛ فرج اله رحیمی؛ ادریس محمودی

12.

خوشه‌بندی وفاداری مشتریان باشگاه مشتریان بانک ملت بر اساس اطلاعات دموگرافیک با استفاده از روش داده‌کاوی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 39-58
مسعود کیماسی؛ محمدرحیم اسفیدانی؛ امیربهمن اسماعیلیان

13.

مدل بهبود وفاداری مشتریان به فروشگاه الکترونیک

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 145-164
علی عطافر؛ حسین منصوری

14.

نقش تعدیلگری گرایش‌های مذهبی در مدل وفاداری مشتری

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 115-130
محمد رضا کریمی علویجه؛ بهروز رجبی بهجت؛ محمد مهدی احمدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب