1.

ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی

دوره 3، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 191-206
مهدی گیاه چین؛ امیر اخلاصی

2.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران

دوره 1، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 17-40
علی ربیعی؛ محمود محمدیان؛ بیتا برادران جمیلی

3.

تحلیلی بر مهاجرتهای روستایی- شهری با تاکید بر نقش مسافت و دسترسی (مورد: شهرستان ممسنی)

دوره 2، شماره 8، اردیبهشت 1390، صفحه 77-94
علی شمس الدینی؛ عیسی ابراهیم زاده؛ عیسی ابراهیم زاده؛ ژیلا سجادی

4.

تعیین شکاف کیفیت خدمات ارائه شده در شهرداری‌ها(نمونه موردی شهر مشهد)

دوره 28، شماره 109، اردیبهشت 1392، صفحه 127-140
رستم صابری فر

5.

توسعۀ مدلی برای تحلیل جامع بهره‏وری در صنایع خدماتی با استفاده از رویکرد تئوری داده‌بنیاد چندگانه

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 19-40
سهیلا اعتضادی؛ حسین صفری؛ مصطفی زندیه؛ احمد جعفرنژاد؛ محمد رضا صادقی مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب