1.

E-recruitment in Iran

دوره 3، ویژه نامه، فروردین 1392، صفحه 31-38
Zahra Afshar؛ Zahra Afshar؛ Marjan Fayyazi؛ Marjan Fayyazi

2.

Lexical Bundles in the Abstract and Conclusion Sections: The Case of Applied Linguistics and Information Technology

دوره 10، شماره 3، مهر 2021، صفحه 47-76
Nahid Shahmoradi؛ Hassan Jalali؛ Momene Ghadiri

3.

اولویت‌بندی حوزه‌های کاربردی به‌منظور جاری‌سازی فناوری هوش ‌مصنوعی با روش تحلیل مضمون و کپراس

دوره 13، شماره 4، دی 1401، صفحه 91-110
احرام صفری؛ کریم ابراهیمی

4.

تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش شرکت‌های نمونه صادراتی ایران

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 22-43
علی صنایعی؛ محمد علی فیض پور؛ محمود نادری بنی

5.

تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر رقابت‌پذیری فروشگاه‌های ورزشی با نقش میانجی نوآوری اجتماعی

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 111-132
سیده خدیجه تقی‌نژاد؛ حوریه دهقانپوری؛ مجتبی رجبی

6.

شناسایی ابعاد بازاریابى دیجیتال ‏کسب‌وکارهای الکترونیک‎ ‎صنعت بیمه در ایران

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 169-192
فاطمه الماسی؛ یوسف محمدی فر؛ محمد جواد جمشیدی

7.

طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی گردشگری پزشکی جمهوری اسلامی ایران؛ با رویکرد سیستم‌های پیشنهاددهنده‏

دوره 10، شماره 2، تیر 1399، صفحه 105-128
سعید سعیدبخش؛ علی کاظمی؛ محمدعلی نعمت بخش؛ بهرام رنجبریان

8.

نظریۀ اختیارات حقیقی برای مدیریت ریسک در پروژه‏های فناوری اطلاعات

دوره 5، شماره 2، تیر 1396، صفحه 185-200
سیده سمیه رسولی؛ احمد جعفرزاده افشاری؛ مریم سلمانی سراجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب