1.

بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر شکل‌گیری اعتماد و وفاداری به برند در جامعة برند (مطالعة موردی: شبکة اجتماعی اینستاگرام)

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 107-124
میثم شیرخدایی؛ محبوبه شاهی؛ سهیل نجات؛ سحر محمودی نسب

2.

بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 87-106
زهره شاهرخ دهدشتی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ علیرضا بخشی زاده

3.

تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیل‌گری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی

دوره 13، شماره 2، تیر 1402، صفحه 143-168
محمد مهدی دوالی؛ رسول معصوم زاده جوزدانی؛ نسرین رسولی

4.

تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکل‌گیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا

دوره 8، شماره 3، آبان 1397، صفحه 41-58
اسدالله کردنائیج؛ سهیل نجات؛ محبوبه شاهی

5.

طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزش‌درک‌شده

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 183-200
الهه قهری شیرین آبادی؛ حسین فارسی زاده؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ داود فیض


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب