1.

اندازه‌گیری کارایی برند بانک‌های خصوصی اصفهان بر مبنای رضایت و وفاداری مشتریان با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها

دوره 5، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 125-142
آرش شاهین؛ علی صنایعی؛ محمد صادق رضایی

2.

بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بر وفاداری مشتری به واسطه هویت‌یابی مشتری با برند

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 1-16
شیرین فیض محمدی؛ فریبرز رحیم نیا؛ آذر کفاش پور؛ آذر کفاش پور؛ فریبرز رحیم نیا؛ شیرین فیض محمدی

3.

بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 63-81
شهریار عزیزی؛ شهرام جمالی؛ مرتضی رضایی

4.

بررسی تاثیر آمیزه بازاریابی بر روی ارزش ویژه ی برند

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 155-172
سلیمان ایران زاده؛ ایدا رنجبر؛ ناصر پور صادق

5.

بررسی دیدگاه هویت اجتماعی برند و تأثیر آن در توسعه وفاداری به برند (مورد مطالعه:شرکت تولیدکننده محصولات لبنی کاله)

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 87-106
زهره شاهرخ دهدشتی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ علیرضا بخشی زاده

6.

بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 55-80
سهیلا خدامی؛ سعید جعفری نیا؛ حامد خلیلی

7.

تأثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی مجتمع های تجاری بر آگاهی از برند، ترجیح برند و وفاداری مشتریان

دوره 6، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 1-24
علیرضا بخشی زاده؛ اسداله کردنائیج؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ پرویز احمدی

8.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری به برند به واسطة اعتبار برند (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران، شهر بوشهر)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 57-76
مجید اسماعیل پور؛ امراله صیادی؛ مرضیه دلواری؛ سولماز موسوی شورگلی

9.

تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 79-94
مجید اسماعیل پور؛ صاحبه برجویی

10.

تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 103-120
امیر فارسی راد؛ محمود غلامی؛ نبی اله دهقان

11.

شناسایی و ارزیابی عوامل‌ موثر بر وفاداری به برند: مطالعه ی برند گوشی‌های تلفن همراه

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 17-38
منیجه بحرینی زاده؛ عادل پوردهقان

12.

طراحی و تبیین مدل مکانیزم ها، آثار و پیامد برندسازی داخلی (مورد مطالعه: گروه صنعتی سدید)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 152-133
مرتضی سلطانی؛ الناز نبی زاده مامانی؛ امیرحسین مزینانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب