1.

اندازه‌گیری کارایی برند بانک‌های خصوصی اصفهان بر مبنای رضایت و وفاداری مشتریان با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها

دوره 5، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 125-142
آرش شاهین؛ علی صنایعی؛ محمد صادق رضایی

2.

انسجام، آمادگی برای تغییر، سازمان، بانک.

دوره 27، شماره 4، بهمن 1395، صفحه 61-78
جعفر ترک زاده؛ فاطمه عبدشریفی

3.

شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت)

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 75-94
حسین رئیسی؛ حامد دانشخواهی؛ احمد سرداری؛ مصطفی قاضی زاده

4.

شناسایی ویژگی‌های ساختاری و محتوایی مورد انتظار مشتریان از شعارهای تبلیغاتی بانک

دوره 2، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 21-36
شهریار عزیزی؛ مجید حسنی نژاد؛ امین دینی؛ آسیه امیدیان؛ فاطمه فرهیخته

5.

طراحی ‌مدل ترکیبی فرایند سلسله‌مراتبی - برنامه‌ریزی آرمانی برای بهینه‌سازی نقدینگی بانک‌

دوره 15، شماره 3، آذر 1402، صفحه 53-74
علی اصغر انواری رستمی

6.

نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 1-20
سجاد خانی؛ مهری نصیری؛ امین اجلی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ عبدالحمید ابراهیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب