1.

ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 151-165
محمد محمودی میمند؛ حمیدرضا وزیرزنجانی؛ مریم خلیلی یادگاری

2.

بررسی تاثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل)

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 197-212
رضا امیدی پسند؛ حسن عباس زاده؛ ابولفضل تاج زاده یمین؛ مهدی الله دادی

3.

بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل‌های 5 ستاره مشهد

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 73-92
فریبرز رحیم نیا؛ سیده زهرا فاطمی

4.

تحلیل اثربخشی بازاریابی خیرخواهانه بر تبلیغات شفاهی، قصد خرید و تصویر برند از نگاه مشتریان

دوره 2، شماره 2، مهر 1403، صفحه 73-90
محمد رسول الماسی فرد؛ سید فرهاد حسینی؛ حسین کریمی

5.

مفهوم‌سازی تصویر برند با استفاده از نظریۀ فضای روانی زندگی در صنعت بانکداری

دوره 11، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 87-110
سید محمد صادق اسحقی دروی؛ بهرام رنجبریان؛ آذرنوش انصاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب