اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,867
تعداد مشاهده مقاله27,816,909
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,103,166

1.

اثر «شهرت از دیدگاه مشتری» بر ارزش ویژه برند

دوره 5، شماره 4، اسفند 1394، صفحه 39-52
بهمن حاجی پور؛ بهناز روستاییان؛ منیژه قره‌چه؛ شهریار عزیزی

2.

ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد

دوره 3، شماره 1، مرداد 1392، صفحه 1-16
سیدیعقوب حسینی؛ سیدعباس موسوی؛ علیرضا ضیایی بیده

3.

ارزیابی اثرات ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر ارزش ویژه برند؛ با نقش تصویر ذهنی شرکت و عملکرد برند

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 33-54
سامان شیخ اسماعیلی؛ سوران مولایی

4.

بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 63-81
شهریار عزیزی؛ شهرام جمالی؛ مرتضی رضایی

5.

بررسی تاثیر ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه موسسات خیریه (نیکوکاری)؛ تحلیل نقش تعدیلگری منحصر به فرد بودن ادراک شده و میانجی گری تجربه برند (مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع))

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 دی 1402
امید بهبودی؛ سید مرتضی غیور باغبانی؛ عاطفه نادرنژاد

6.

بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند موسسات آموزشی

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 59-74
الهام حسینی چگنی؛ اسماعیل ملک اخلاق؛ محمد نوع پسند اصل

7.

بررسی تاثیر محرک‌های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه‌های‌امیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و شریف)

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 169-182
اصغر مشبکی اصفهانی؛ حمید خدادادحسینی؛ مجتبی کریمیان

8.

بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیل گری صفات اخلاقی

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 35-50
محمدرضا حمیدی زاده؛ محمدرضا کریمی علویجه؛ مرتضی رضایی

9.

بررسی مدل پاسخ های مصرف کنندگان به ارزش ویژه برند بر مبنای رابطه تلاش های آمیخته بازاریابی، تصویر شرکت و ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: شرکت بوتان)

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 42-21
فرزانه احمدوند؛ زهره دهدشتی؛ احمد سرداری

10.

بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل‌های 5 ستاره مشهد

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 73-92
فریبرز رحیم نیا؛ سیده زهرا فاطمی

11.

تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 1-22
عبدالحمید ابراهیمی؛ سجاد خانی

12.

تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات

دوره 2، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 182-195
ساغر رفیعی؛ منیژه حقیقی نسب؛ حمید رضا یزدانی

13.

تاثیر مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 79-94
مجید اسماعیل پور؛ صاحبه برجویی

14.

تبیین ارتباط بین ویژگی های محصول، تجربه مشتری و ارزش ویژه برند با تصمیم خرید و وفاداری به برند تلفن همراه در شهرستان اهواز

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 103-120
امیر فارسی راد؛ محمود غلامی؛ نبی اله دهقان

15.

مروری نظامند بر ارزش ویژه برند با تکنیک فراترکیب: واکاوی عوامل تشکیل‌دهنده و پیامدهای آن از دیدگاه ترکیبی (مالی-مشتری )

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 91-112
زینت قمی اویلی؛ محمد جواد تقی پوریان؛ مهدی مران جوری؛ مریم رحمتی

16.

نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 1-20
سجاد خانی؛ مهری نصیری؛ امین اجلی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ عبدالحمید ابراهیمی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب