1.

The Impact of Personalization on Customers’ Loyalty and the Intention to Use E-banking Services

دوره 51، شماره 2، دی 2021، صفحه 37-52
Houshang Taghizadeh؛ Karim Panahi؛ Soleyman Iranzadeh

2.

ابهام خاص -مروری بر یک رمان ریاضی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اسفند 1402
حسین علیزاده نظرکندی

3.

اثر تعدیل‌کنندگی عدم تقارن اطلاعاتی و بازار رقابت ناقص بر شدّت تأثیرگذاری قابلیت مقایسه و ثبات رویه بر هزینة سرمایۀ سهام عادی

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 1-22
ایرج ترابی؛ محسن دستگیر؛ غلامحسین کیانی

4.

استدلال‌های سادۀ بروکنر در ردِّ شکاکیت نسبت به جهان خارج

دوره 10، شماره 25، اردیبهشت 1397، صفحه 77-92
حمید علایی‌نژاد

5.

بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 93-110
حسین رضایی دولت آبادی؛ جواد خزائی پول؛ جواد شعبانی نفت چالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب