اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,570
تعداد مقالات12,842
تعداد مشاهده مقاله27,689,939
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,056,789

1.

ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 79-92
مسعود کیماسی؛ نرگس صارمی

2.

ارزیابی کیفیت خدمات DSL با رویکرد ترکیبی تحلیل شکست و آثار آن و تحلیل پوششی داده‌های فازی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت)

دوره 3، شماره 2، مهر 1391، صفحه 59-76
مهشید آبادیان؛ سید محمود زنجیرچی؛ میرمحمد اسعدی

3.

ارزیابی کیفیت خدمات دهیاری‌ها با بهره‌گیری از مدل شکاف (مطالعه‌ی موردی: دهستان میان‌دربند شهرستان کرمانشاه)

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 25-44
جعفر توکلی

4.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی

5.

بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری مشتریان صنعت بانکداری

دوره 4، شماره 1، شهریور 1393، صفحه 115-130
لیلا برهانی؛ ابوالقاسم نوری؛ حسین مولوی؛ حسین سماواتیان

6.

بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 173-186
فرزاد زیویار؛ محمدصادق ضیائی؛ جواد نرگسیان

7.

تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 1-22
عبدالحمید ابراهیمی؛ سجاد خانی

8.

تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعۀ کیفیت خدمات الکترونیک:‏ مطالعه‌‌ای در بخش‌های دولتی و خصوصی صنعت بانکداری

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 105-128
حسین منصوری؛ محمد غفورنیان

9.

تحلیل دیدگاه عشایر دربارة کیفیت خدمات صندوق بیمة اجتماعی روستاییان و عشایر نمونة مطالعه: دهستان چغاخور استان چهارمحال و بختیاری

دوره 10، شماره 3، مهر 1399، صفحه 47-65
فرهاد عزیزپور؛ فرزاد محمودیان؛ سمیه عزیزی

10.

توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند

دوره 12، شماره 2، تیر 1401، صفحه 189-216
نسترن حق جوی جوانمرد؛ مسعود کیماسی؛ محمدعلی شاه حسینی

11.

طراحی اثرزدای کیفیت خدمات با تلفیق آزمایش‌های تاگوچی و روش سروکوال دریک آژانس مسافرتی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 83-106
آرش شاهین؛ نسیبه جنتیان

12.

طراحی سیستم خبره فازی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 59-88
علیرضا حسن زاده؛ شهره نصری نصرابادی؛ علی رجب زاده

13.

طراحی مدل سنجش کیفیت خدمات دولت الکترونیک مورد مطالعه: دفاتر پیشخوان دولت

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 89-109
کریم ابراهیمی؛ عادل آذر؛ علیرضا چیت سازیان

14.

ظرفیت‌سازی تکرار سفر با رویکرد کیفیت ادراک از برنامههای مبدأ- مقصد قطارهای گردشگری (قطار گردشگری لرستان)

دوره 33، شماره 3، مهر 1401، صفحه 43-68
محمد تقی حیدری؛ داریوش جهانی؛ پروین رحمتی؛ یعقوب حقی

15.

نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 1-20
سجاد خانی؛ مهری نصیری؛ امین اجلی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ عبدالحمید ابراهیمی

16.

وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان صنایع خدماتی

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 27-46
منیژه قره چه؛ منیره دابوئیان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب