1.

ارائة مدل ارزیابی بازاریابی محلی در شعب بانک ملت

دوره 7، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 79-92
مسعود کیماسی؛ نرگس صارمی

2.

ارزیابی کیفیت خدمات DSL با رویکرد ترکیبی تحلیل شکست و آثار آن و تحلیل پوششی داده‌های فازی (مطالعه موردی: یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت)

دوره 3، شماره 2، مهر 1391، صفحه 59-76
مهشید آبادیان؛ سید محمود زنجیرچی؛ میرمحمد اسعدی

3.

ارزیابی کیفیت خدمات دهیاری‌ها با بهره‌گیری از مدل شکاف (مطالعه‌ی موردی: دهستان میان‌دربند شهرستان کرمانشاه)

دوره 5، شماره 3، آذر 1394، صفحه 25-44
جعفر توکلی

4.

بررسی اثر هویت یابی مشتری با برند بر وفاداری به واسطه کیفیت خدمات، اعتماد و ارزش درک شده (مورد مطالعه: هتل پنج ستاره ی همای مشهد)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 92-75
علیرضا حدادیان؛ علی کاظمی؛ شیرین فیض محمدی

5.

بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با وفاداری مشتریان صنعت بانکداری

دوره 4، شماره 1، شهریور 1393، صفحه 115-130
لیلا برهانی؛ ابوالقاسم نوری؛ حسین مولوی؛ حسین سماواتیان

6.

بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل سروکوال

دوره 2، شماره 3، آذر 1391، صفحه 173-186
فرزاد زیویار؛ محمدصادق ضیائی؛ جواد نرگسیان

7.

تاثیر دانش خارجی بر ارزش ویژه برند از طریق دو متغیر میانجی زنجیره دانش و کیفیت خدمات . مورد مطالعه: بانک توسعه صادرات ایران

دوره 4، شماره 2، شهریور 1393، صفحه 1-22
عبدالحمید ابراهیمی؛ سجاد خانی

8.

تجزیه و تحلیل عوامل و مؤلفه‌های تأثیرگذار بر توسعۀ کیفیت خدمات الکترونیک:‏ مطالعه‌‌ای در بخش‌های دولتی و خصوصی صنعت بانکداری

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 105-128
حسین منصوری؛ محمد غفورنیان

9.

تحلیل دیدگاه عشایر دربارة کیفیت خدمات صندوق بیمة اجتماعی روستاییان و عشایر نمونة مطالعه: دهستان چغاخور استان چهارمحال و بختیاری

دوره 10، شماره 3، مهر 1399، صفحه 47-65
فرهاد عزیزپور؛ فرزاد محمودیان؛ سمیه عزیزی

10.

توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین‌تک‌ها با استفاده از رویکرد مرور نظام‌مند

دوره 12، شماره 2، تیر 1401، صفحه 189-216
نسترن حق جوی جوانمرد؛ مسعود کیماسی؛ محمدعلی شاه حسینی

11.

طراحی اثرزدای کیفیت خدمات با تلفیق آزمایش‌های تاگوچی و روش سروکوال دریک آژانس مسافرتی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 83-106
آرش شاهین؛ نسیبه جنتیان

12.

طراحی سیستم خبره فازی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 59-88
علیرضا حسن زاده؛ شهره نصری نصرابادی؛ علی رجب زاده

13.

طراحی مدل سنجش کیفیت خدمات دولت الکترونیک مورد مطالعه: دفاتر پیشخوان دولت

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 89-109
کریم ابراهیمی؛ عادل آذر؛ علیرضا چیت سازیان

14.

ظرفیت‌سازی تکرار سفر با رویکرد کیفیت ادراک از برنامههای مبدأ- مقصد قطارهای گردشگری (قطار گردشگری لرستان)

دوره 33، شماره 3، مهر 1401، صفحه 43-68
محمد تقی حیدری؛ داریوش جهانی؛ پروین رحمتی؛ یعقوب حقی

15.

نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور

دوره 4، شماره 4، اردیبهشت 1393، صفحه 1-20
سجاد خانی؛ مهری نصیری؛ امین اجلی؛ مهدی جعفرزاده کناری؛ عبدالحمید ابراهیمی

16.

وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان صنایع خدماتی

دوره 1، شماره 3، آذر 1390، صفحه 27-46
منیژه قره چه؛ منیره دابوئیان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب