1.

Classical Model of Strategic Behavior of Iranian Sports Managers

دوره 1، شماره 1، مهر 2023، صفحه 120-131
Rasool Nazari؛ Fariba Rafeei

2.

Designing Iran's National Branding Model through the Sport Industry

دوره 1، شماره 1، مهر 2023، صفحه 1-14
Mahboubeh Khodaparast

3.

Dimensional Analysis: A Second Generation Version of Grounded Theory Approaches

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 تیر 1403
Mahmood Hashemi afousi؛ Sajad Moemeni؛ Javad Shahlaee

4.

ارایه مدل اندازه‌گیری دارایی‌های نامشهود در ایران

دوره 10، شماره 3، آذر 1397، صفحه 45-68
بیتا مشایخی؛ هانیه بیرامی

5.

ارایه مدل نظری آمیخته بازاریابی برای توسعه صنعت گردشگری ایران با استفاده از روش تحقیق آمیخته

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-16
محمد پیاهور؛ مهدی کریمی زند؛ غلامرضا عسگری تومار کندی

6.

ارائه مدلی برای اعتیاد به خرید در میان زنان با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی

دوره 6، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 121-142
حسین معینی؛ سحر فتاحی

7.

ارائه مدل برند سازی برای خرده فروشی های اینترنتی با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 188-167
رضا شفیعی؛ امیر اخلاصی؛ فهیمه انصاری

8.

ارائه مدل جذب مشارکت های مردمی در فعالیت های قرآنی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 81-106
سید حسین سیدی

9.

ارائۀ الگوی یادگیری مشارکتی مبتنی بر رایانش ابری در آموزش عالی: مطالعه داده بنیاد

دوره 16، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 21-42
فاطمه فیروزی؛ زهرا طالب؛ نیره شاه محمدی

10.

ارائۀ مدل تحول فرهنگ تعالی‌محور در صنعت فولاد

دوره 14، شماره 2، تیر 1402، صفحه 125-142
محمود زارچی؛ حسن رنگریز؛ حسین عباسیان؛ ایرج سلطانی

11.

ارائۀ مدلی تلفیقی از روش دیمتل و فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی فازی به‌منظور شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر کیفیت اطلاعات مالی بخش دولتی بر مبنای روش نظریۀ زمینه‌بنیان

دوره 14، شماره 3، آذر 1401، صفحه 27-58
صدیقه عزیزی؛ حسین جوکار

12.

ارزیابی تصمیم‌های سرمایه‌گذاری با استفاده از پویایی سیستم و اختیارات سرمایه‌گذاری واقعی (مورد مطالعه در شرکت تولید باطری خودرو)

دوره 3، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 1-22
مجید اسماعیلیان؛ مسلم علیمحمدی

13.

از انگیزه‌ها تا ترس‌ها، کاوشی از هویت حرفه‌ای معلمان شهر یزد

دوره 12، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 37-66
اعظم مقیمی؛ مهربان پارسامهر؛ علی روحانی

14.

بازسازی معنایی خودکشی زنان به روش نظریۀ زمینه‌ای (مطالعۀ موردی زنان خودسوختۀ بستری در بیمارستان سوختگی شهر اصفهان)

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 21-46
حلیمه عنایت؛ سیده ریحانه هاشمی کتکی؛ محمد محمدی

15.

بررسی چگونگی مواجهه گفتمانی وزارت بهداشت ایران با شیوع ویروس کرونا به مدد مدل تحلیل گفتمان فرکلاف (1989)

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 153-176
رضا یل شرزه؛ رؤیا منصفی

16.

بررسی درک و تصور کشاورزان از بحران دریاچۀ ارومیه با رویکرد نظریۀ زمینه‌ای

دوره 31، شماره 2، تیر 1399، صفحه 1-22
محمد عباس زاده؛ حسین بنی فاطمه؛ نرمین نیکدل

17.

تحلیل ابعاد و عوامل تأثیرگذار بر فرایند صورت‌بندی دستورالعمل اخلاق حرفه‌ای برنامه‌ریزی شهری در ایران

دوره 31، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 43-70
حامد صفری؛ بهادر زمانی؛ علی ربانی خوراسگانی

18.

تحلیل تجربه ‌ های زنان سنندجی از فالگیری (مطالعه کیفی دلایل و پیامدهای فالگیری)

دوره 26، شماره 2، اردیبهشت 1394، صفحه 107-124
فاطمه غلامی؛ امید قادرزاده

19.

تحلیل و مفهوم‌سازی نظری ﺗﺄثیرات دولت رانتی بر عاملیت و ساختار جامعه و اقتصاد شهری در ایران

دوره 2، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 1-18
محمد حسین شریف زادگان؛ حسین قانونی

20.

تدوین الگوی جایگذاری نام تجاری با رویکرد مبتنی بر نظریة داده‌بنیان

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 157-172
سید محمد طباطبایی نسب؛ سمیرا مدنی؛ طاهره اشرفی عقدا

21.

توصیف نوجوانان از پدیدۀ‌ چاقی: پژوهش کیفی براساس نظریۀ زمینهای‌

دوره 9، شماره 2، دی 1398، صفحه 79-96
ذبیح الله کاوه فارسانی؛ عارفه مهدیه؛ رضوان صالحی؛ محمد ربیعی

22.

در دوراهی تصمیم به فرزندآوری: واکاوی چالش‌های فردی و اجتماعی فرزندآوری در بستر باروری پایین در شهر اصفهان

دوره 33، شماره 4، دی 1401، صفحه 1-28
فریده شمس قهفرخی؛ عباس عسکری ندوشن؛ حسن عینی زیناب؛ علی روحانی؛ محمدجلال عباسی شوازی

23.

درک تجربه ذینفعان از فرایندخصوصی سازی در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 خرداد 1403
شاهو رستگاری؛ اسدالله بابایی فرد؛ محسن نیازی

24.

زمینه‌‏های اجتماعی حسادت در تعاملات روزمره؛ مطالعه کیفی دانشجویان دانشگاه یزد

دوره 27، شماره 4، بهمن 1395، صفحه 133-152
حسین افراسیابی؛ محسن سعیدی مدنی؛ کاوه شکوهی فر

25.

شناسایی و فهم آسیب‌های مصرف‌کنندگان دارای حس قربانی ادراک ‌شده با استفاده از نظریه داده‌ بنیاد

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 113-132
فاطمه زارع زاده مهریزی؛ مهدی سبکرو؛ سعید سعیدا اردکانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب