تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,640 |
تعداد مقالات | 13,343 |
تعداد مشاهده مقاله | 29,962,322 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 11,991,601 |
1. | انطباق، اعتبار و پایایی پرسشنامۀ درجهبندی رفتاری کارکردهای اجرایی در کودکان 6 تا 16ساله با آسیب بینایی | |||
دوره 11، شماره 2، مهر 1400، صفحه 175-190 | ||||
صدیقه رضایی دهنوی؛ فاطمه فولادی | ||||
2. | بررسی اعتبار و پایایی مقیاس بزهکاری آیندهنگر | |||
دوره 6، شماره 3، آذر 1396، صفحه 73-96 | ||||
اکبر علیوردی نیا؛ محمدرضا حسنی | ||||
3. | بررسی ساختار عاملی، روایی و اعتبار مقیاس گرایشهای اجتماعی مطلوب در بین دانشجویان | |||
دوره 21، شماره 2، تیر 1389، صفحه 101-118 | ||||
محمد باقر کجباف؛ ایلناز سجادیان؛ ابوالقاسم نوری | ||||
4. | بررسی ساختار عاملی و شاخصهای روایی و پایایی پرسشنامه سبک شخصیت آسیبپذیر در نمونه ایرانی و تأثیر آن در افسردگی پس از زایمان | |||
دوره 12، شماره 2، دی 1401، صفحه 73-90 | ||||
سمانه نجاری فروشانی؛ فهیمه نامدارپور | ||||
5. | بررسی شاخصهای روانسنجی آزمون تشخیصی اوتیسم (GARS) (مرکز آموزش و توانبخشی کودکان اوتیسم اصفهان) | |||
دوره 1، شماره 1، خرداد 1390، صفحه 87-104 | ||||
سید جعفر احمدی؛ طیبه صفری؛ منصوره همتیان؛ زهرا خلیلی | ||||
6. | بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخۀ فارسی پرسشنامۀ تفکرات پیشآمده (تداخل شناختی) در ورزش | |||
دوره 12، شماره 2، دی 1401، صفحه 109-128 | ||||
فاطمه سلخی خسرقی؛ سیدحجت زمانی ثانی؛ بهزاد بهزادنیا | ||||
7. | بهبود خودترمیمی شبکۀ توزیع هوشمند با تخصیص کلیدها و منابع تولید پراکنده با استفاده از محاسبات نرم | |||
دوره 11، شماره 2، تیر 1399، صفحه 1-16 | ||||
اوستا جعفری؛ عباس شهبازیان؛ علیرضا فریدونیان؛ امیرحسین نیکوفرد | ||||
8. | پایایی، روایی و هنجاریابی مقیاس نااُمیدی بینفردی (IHS) در دانشآموزان دورۀ متوسطۀ دوم | |||
دوره 11، شماره 2، مهر 1400، صفحه 163-174 | ||||
مهدی مولایی یساولی؛ پرویز فداکار گبلو؛ سحر خانجانی وشکی؛ سلیمان احمد بوکانی | ||||
9. | تاملی بر اعتبار و پایایی در تحقیقات کیفی | |||
دوره 23، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 19-34 | ||||
محمد عباس زاده؛ محمد عباس زاده | ||||
10. | رواسازی وتعیین پایایی و ساختار عاملی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای کارور، شییر و وینتراب برای دانشجویان (هنجاریابی پرسشنامه ترجیح اعمال مقابلهای) | |||
دوره 3، شماره 2، دی 1392، صفحه 41-54 | ||||
راضیه جلالی نژاد؛ فریبا یزدخواستی؛ احمد عابدی | ||||
11. | ساختار عاملی و ویژگیهای روانسنجی پرسشنامۀ ذهنیسازی: یک ابزار خودگزارشی برای ارزیابی ظرفیت ذهنیسازی | |||
دوره 10، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 123-134 | ||||
سید سینا صفری موسوی؛ مسعود صادقی؛ محمدعلی سپهوندی | ||||
12. | ساخت مقیاس هوش اخلاقی نوجوانان 12 تا 19 سال استان اصفهان | |||
دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 21-40 | ||||
مریم ماهرالنقش؛ طیبه شریفی؛ احمد غضنفری | ||||
13. | ساخت و بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان | |||
دوره 10، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 61-80 | ||||
زینب مظاهری؛ احمد صادقی | ||||
14. | هنجاریابی مقیاس فرسودگی تحصیلی مسلش در دانشجویان زن دانشگاه اصفهان | |||
دوره 6، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 21-38 | ||||
زینب رستمی؛ محمدرضا عابدی؛ ویلمار بی شوفلی | ||||
15. | ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه پنج بعدی ذهنآگاهی در بین مردم | |||
دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 23-40 | ||||
ایلناز سجادیان | ||||
16. | ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه پرسشنامه خشم نواکو در شهر اصفهان | |||
دوره 2، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 1-8 | ||||
مختار ملکپور؛ ساره زنگنه؛ سارا آقابابایی | ||||
|