1.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات بانک پارسیان و شناسایی مهمرین عامل در افزایش اثربخشی آن در سطح شهر تهران

دوره 1، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 17-40
علی ربیعی؛ محمود محمدیان؛ بیتا برادران جمیلی

2.

بررسی عوامل مرتبط با میزان احساس امنیت اجتماعی شهروندان مورد مطالعه زنان شهر کرمانشاه

دوره 4، شماره 3، بهمن 1394
علی حاتمی؛ بختیار احمدی؛ عطاء اسمعیلی

3.

بررسی نقش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در تحولات سیاسی خاورمیانه و شمال آفریقا

دوره 2، شماره 2، مرداد 1392، صفحه 75-98
محمودرضا علیمی؛ رضا التیامی نیا؛ علی حسینی

4.

بررسی نقش میانجی دینداری در تحلیل عوامل مؤثر بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشجویان

دوره 29، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 189-206
مهدی قاسمی؛ محمد بادسار؛ سهیلا فتحی

5.

تبیین نقش تلویزیون و مطبوعات در رشد فرهنگ سیاسی مشارکتی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان دبیرستانی شهر اصفهان)

دوره 26، شماره 2، اردیبهشت 1394، صفحه 91-106
سارا نجف‌پور؛ امیرمسعود شهرام نیا؛ علی تدین‌راد

6.

تدوین الگو به‌منظور ظرفیت‌سازی اجتماعی و جامعه‌پذیری بحران آب

دوره 8، شماره 2، تیر 1398، صفحه 107-138
مهسا آستانه؛ فائزه تقی پور؛ حمید دوازده امامی

7.

تلویزیون و هویت دینی (مطالعه­ موردی: دانشجویان دانشگاه مازندران )

دوره 25، شماره 2، اردیبهشت 1393، صفحه 33-48
مهرداد کاظمیان؛ معصومه اشتیاقی؛ توحید علیزاده؛ محمد اسماعیل ریاحی

8.

دیپلماسی رسانه ای در سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی دولت یازدهم)

دوره 4، شماره 1 (9 پیاپی)، فروردین 1393، صفحه 109-132

9.

ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامۀ رفتارهای شهروندی برای دانشجویان

دوره 12، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 67-90
الهام ایران نژاد؛ علی مهداد؛ محسن گل پرور

10.

سنجش عوامل مؤثر بر احساس امنیت شهروندان شهر مشهد با تأکید بر عملکرد پلیس و رسانه های جمعی

دوره 1، شماره 2، شهریور 1391، صفحه 105-123
اصغر ضرابی؛ اصغر ضرابی؛ زکیه شرفی؛ مهدی زنگنه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب