1.

Recognizing the Merchant's Metaphor for the Believer (in Arabic: مومن) in Terms of Historical-Cultural Anthropology Based on Surah "Al-Asr

دوره 12، شماره 1، آبان 2023، صفحه 121-144
Farzad Dehghani

2.

تأثیر قابلیت‌های فناوری اطلاعات بر رقابت‌پذیری فروشگاه‌های ورزشی با نقش میانجی نوآوری اجتماعی

دوره 12، شماره 3، آذر 1401، صفحه 111-132
سیده خدیجه تقی‌نژاد؛ حوریه دهقانپوری؛ مجتبی رجبی

3.

روابط تجاری ایران و هند در دورۀ صفویان متأخر با تکیه بر نقش عناصر فعال در آن (از دورۀ شاه عباس یکم تا پایان حکومت صفویان 1135-996)

دوره 4، شماره 4، اسفند 1391، صفحه 87-102
ابوطالب سلطانیان؛ انوش مرادی

4.

شناسایی فرصت‌های کسب‌وکار زنجیرة ارزش رویداد پیاده‌روی اربعین امام حسین (ع) در استان ایلام

دوره 10، شماره 4، دی 1399، صفحه 46-65
همایون مرادنژادی؛ علیرضا جمشیدی؛ حسین مهدی زاده

5.

عوامل مؤثر بر نگرش اخلاقی به کسب‌ و کار مورد مطالعه: دانشجویان دختر دانشگاه شهید بهشتی

دوره 30، شماره 4، دی 1398، صفحه 151-175
سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی؛ محمد خدابخشی؛ زهرا عزیزیان کلخوران

6.

مهاجرت تجار بستکی به دبی و تشکیل بستکیه (دوران قاجار و پهلوی)

دوره 4، شماره 3، آذر 1391، صفحه 27-42
حبیب الله سعیدی نیا؛ عبدالزراق ملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب