1.

ارزیابی تأثیر عوامل فردی بر نگرش مصرف‌کننده دربارة برنامه‌های کاربردی تلفن همراه: مطالعة کاربران گوشی هوشمند در بین دانشجویان کارشناسی دانشگاه اصفهان

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 1-20
نسرین ماه آورپور؛ علی کاظمی

2.

بررسی انتخاب مکان گذران اوقات فراغت سالمندان با تأکید بر عوامل فردی (مطالعه موردی مناطق 3 و 5 اصفهان)

دوره 22، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 159-170
شیوا قنبریان؛ حمیدرضا وارثی؛ حسن بیک‌محمدی

3.

بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی تعهد الکترونیکی (مورد مطالعه: صنعت بانکداری الکترونیکی در ایران)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 117-144
هادی تیموری؛ مریم گودرزوند چگینی

4.

بررسی عوامل موثر بر گرایش روستاییان به ادغام روستاها در یکدیگر و ایجاد شهرهای جدید (مطالعه موردی:روستاهای پیرامون شهر بناب)

دوره 4، شماره 1، خرداد 1393، صفحه 25-42
علی‌اکبر عنابستانی؛ فخری صادقی

5.

رابطه بین عوامل فردی،خانوادگی، اجتماعی واقتصادی با میزان رضایت اززندگی سالمندان اصفهان

دوره 21، شماره 1، فروردین 1389، صفحه 69-82
آذر قلی زاده؛ عزت شیرانی

6.

محرک‌ها و عوامل فردی تاثیرگذار بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی: مطالعه‌ی کاربران تلفن‌همراه

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 20-1
عادل پوردهقان؛ عبدالمجید مصلح؛ منیجه بحرینی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب