1.

Presentation of the Development Model of Branding of Clubs in the Premier Football League of Isfahan Province

دوره 1، شماره 1، مهر 2023، صفحه 45-55
Maryam Karimian

2.

ارائه مدل برند سازی برای خرده فروشی های اینترنتی با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد

دوره 6، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 188-167
رضا شفیعی؛ امیر اخلاصی؛ فهیمه انصاری

3.

ارزیابی هویت نوظهور مصرف‌‌کنندگان ایرانی در فضای مجازی ایران و تأثیر آن بر فعالیت‌‌های ارتباطی نمانام‌ها با استفاده از نظریة زمینه‌ای کلاسیک

دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 117-130
سمیه زمانی قلعه میرزمانی؛ علی کاظمی؛ آرش شاهین؛ نرگس کشتی آرای

4.

آزمون مدل شناسایی عوامل آسیب‌ساز برندسازی در صنعت داروسازی ایران

دوره 10، شماره 3، آذر 1399، صفحه 1-20
طیبه باقلی؛ محمود محمدیان؛ وحید ناصحی فر؛ سعید صحت

5.

اندازه‌گیری ارزش ویژة برند دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکده‌های مدیریت شهر تهران)

دوره 7، شماره 3، آذر 1396، صفحه 141-158
علی حیدری؛ امیر خانلری؛ شادی مهدوی

6.

بازاریابی گردشگری شهری بر اساس برندیابی با مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)، (مطالعه موردی؛ شهر کرمانشاه)

دوره 1، شماره 3، فروردین 1391، صفحه 17-36
علی موحد؛ سعید امانپور؛ کاوه نادری

7.

مفهوم سازی اسکیزوفرنی برند و شناسایی پیشامدهای آن با استفاده از رویکرد کیفی داده بنیاد

دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 35-56
حمید طهماسبی فرد؛ بهرام خیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب