1.

اعتماد در تعاملات اجتماعی، یک مطالعۀ تجربی آزمایشگاهی

دوره 28، شماره 4، دی 1396، صفحه 123-138
احمدرضا اصغرپور ماسوله؛ سمانه امیری؛ غلامرضا صدیق اورعی

2.

بررسی اثرات رقابت‌های درون‌گروهی بر توسعة محلی (مورد مطالعه: شهر زرنق در استان آذربایجان شرقی)

دوره 29، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 1-18
موسی عنبری؛ مهدی ولی نسب

3.

بررسی اعتماد اجتماعی با نگاهی نسلی به جامعه

دوره 22، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 41-70
علیرضا محسنی تبریزی؛ سعید معیدفر؛ فاطمه گلابی

4.

بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیت شرکت های هواپیمایی

دوره 4، شماره 1، تیر 1393، صفحه 152-137
علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی

5.

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تبلیغات شفاهی مثبت در بین کاربران تلگرام

دوره 7، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 173-202
حمیدرضا سعیدنیا؛ داود قربان زاده

6.

بررسی میزان مشارکت اقتصادی ـ اجتماعی در تعاونی‌های مسکن مهر و عوامل مؤثر بر آن در شهر مشهد در سال 89-1388

دوره 22، شماره 4، دی 1390، صفحه 131-152
محمد مظلوم خراسانی؛ محسن نوغانی؛ بی بی فاطمه کیش بافان

7.

بررسی مقایسه ای مفهوم ایمان از دیدگاه پولس و فخر رازی

دوره 5، شماره 11، فروردین 1393، صفحه 73-90
قربان علمی؛ حامد نظرپور نجف آبادی

8.

پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرف‌کننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی)

دوره 8، شماره 3، آبان 1397، صفحه 1-18
فهیمه رهباردار؛ معصومه عربشاهی؛ امید بهبودی

9.

پیوند بازار‌مسجد: انسجام اجتماعی در بازار تهران

دوره 5، شماره 4، بهمن 1395، صفحه 19-48
مژگان حسینی قمی؛ مریم رضایی

10.

تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان: اعتماد و ریسک درک شده به عنوان متغیرهای تعدیل کننده

دوره 5، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 53-72
سعید سعیدا اردکانی؛ ندا جهانبازی

11.

تأثیر سرمایۀ اجتماعی بر وضعیت حضور کارآفرینان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در فعالیت‌های اقتصادی

دوره 28، شماره 2، تیر 1396، صفحه 115-128
رزیتا مویدفر؛ نعمت الله اکبری؛ محبوبه محمودزاده

12.

تبیین جامعه شناختی تأثیر دینداری‌ بر سرمایه اجتماعی درون گروهی (مطالعه موردی شهر اصفهان)

دوره 22، شماره 2، تیر 1390، صفحه 21-46
وحید قاسمی؛ زهرا امیری اسفرجانی

13.

تحلیل عوامل موثر بر پذیرش بانک مجازی- نسل جدید بانکداری الکترونیک

دوره 3، شماره 3، دی 1392، صفحه 1-20
آرش شاهین؛ علی صنایعی؛ علی صنایعی؛ آرش شاهین؛ حمیده سلیمیان

14.

تحلیل نقش اعتماد بین‌فردی در مبادلات اقتصادی

دوره 30، شماره 4، دی 1398، صفحه 77-96
مسعود زارع مهرجردی؛ حسین میرزائی؛ غلام رضا حسنی در میان

15.

رابطه عوامل اجتماعی با سلامت اجتماعی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان

دوره 26، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 99-116
طیبه نیک ورز؛ لیلا یزدان پناه

16.

رابطه نقش پلیس و احساس امنیت در شهر اصفهان سال1388

دوره 1، شماره 1، خرداد 1391، صفحه 21-38
زهرا طاهری؛ زنده یاد رسول ربانی؛ مهدی ادیبی سده

17.

سنجش عوامل مؤثر بر میزان اعتماد شهروندان به شهرداری؛ مورد مطالعه شهروندان شهر نیشابور

دوره 24، شماره 1، خرداد 1392، صفحه 155-170
جمال محمدی؛ مهدی زنگنه

18.

شناسایی و ارزیابی عوامل‌ موثر بر وفاداری به برند: مطالعه ی برند گوشی‌های تلفن همراه

دوره 4، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 17-38
منیجه بحرینی زاده؛ عادل پوردهقان

19.

شناسایی و اولویت‌بندی راهکارهای بازیابی اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار سرمایۀ جمهوری اسلامی ایران

دوره 12، شماره 3، مهر 1403، صفحه 41-60
یاسر شریفی؛ محمد توحیدی؛ میثم حامدی

20.

عوامل مرتبط با اعتماد به عدم خیانت همسر مورد مطالعه: مردان و زنان متأهل شهر اصفهان

دوره 26، شماره 4، دی 1394، صفحه 69-86
بهجت حاجیان؛ حلیمه عنایت

21.

مدل‌سازی روابط علّی بین احساس عدالت (توزیعی و رویه‌ای) با اعتماد و احساس تعلق به مدرسه بین دانش‌آموزان دبیرستانی

دوره 30، شماره 2، تیر 1398، صفحه 165-178
معصومه طالبی؛ محمد حسنی؛ افشار کبیری

22.

نقش اعتماد و تعهد بر عملکرد زنجیرۀ تأمین پایدار با میانجی‎‍گری انعطاف‎‍پذیری عرضه (مورد مطالعه: صنعت پتروشیمی)

دوره 15، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 29-50
حسین شیرازی؛ حسین بختیاری؛ ایمن قاسمیان صاحبی

23.

واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار استفاده مصرف‌کننده از فناوری خرید اینترنتی براساس نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از ‏تکنولوژی2 (‏UTAUT2‎‏)؛ مطالعة موردی: مشتریان فروشگاه دیجی‌کالا در استان خوزستان

دوره 9، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 115-136
کوثر مجدم؛ مهدی نداف؛ سارا محمدی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب