1.

A confirmatory study of Differential Item Functioning on EFL reading comprehension

دوره 3، شماره 2، آبان 2014، صفحه 55-68
Alireza Ahmadi؛ Touraj Jalili

2.

Pedagogy of Possibility for EFL Learners: Principles, Application, and Course Development

دوره 4، شماره 2، آبان 2015، صفحه 1-24
Rahman Sahragard؛ Leila Akbarpour

3.

Question answer relationship strategy increases reading comprehension among Kindergarten students

دوره 1، شماره 1، فروردین 2012، صفحه 1-19
Leena Furtado؛ Heidi Pastell

4.

Shadowing and Scaffolding Techniques Affecting L2 Reading Comprehension

دوره 9، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 53-74
Abbas Ali Zarei؛ Hossein Alipour

5.

The effect of task-based instruction on reading comprehension of Iranian EFL learners

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2015، صفحه 19-30
Azizeh Chalak


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب