1.

Designing reading tasks to maximise vocabulary learning

دوره 3، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 1-8
Paul Nation

2.

Digital Gaming as a Panacea for Incidental L2 Acquisition in an EFL Context

دوره 12، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 73-94
Liqaa Habeb Al-Obaydi؛ Marcel Pikhart؛ Farzaneh Shakki

3.

Investigating Emotional Experiences in Vocabulary Learning Among EFL Learners: A Constructed Emotion Theory Perspective

دوره 13، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 137-162
Eman Alzaanin

4.

The Effect of Mnemonic and Mapping Techniques on L2 Vocabulary Learning

دوره 5، شماره 1، فروردین 2016، صفحه 17-32
Abbas Ali Zarei؛ Flora Keysan

5.

The effect of reading purpose on incidental vocabulary learning and retention among elementary Iranian learners of English

دوره 3، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 55-66
Ahmad Reza Eghtesadi؛ Sakine Momeni

6.

The Impact of Employing Telegram App on Iranian EFL Beginners’ Vocabulary Teaching and Learning

دوره 7، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 1-18
Hossein Heidari Tabrizi؛ Nareges Onvani


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب