1.

A Multimodal Analysis of Iranian EFL Learners Willingness to Participate in Collaborative Tasks: A Conversation Analysis Approach

دوره 10، شماره 4، بهمن 2021، صفحه 167-190
Katayoon Afzali؛ Hadis Astaraki

2.

Investigating disagreements through a context-specific approach: A case of Iranian L2 speakers

دوره 3، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 87-100
Reza Ghafar Samar؛ Fatemeh Pourmohamadi؛ Afsaneh Abaszadeh

3.

“It will be *scratching me”: Increments in STI and HIV medical encounters in Southwest Nigeria

دوره 15، شماره 2، مهر 1402، صفحه 1-14
Oluwaseun Onaolapo Amusa

4.

بررسی تاثیر نقش داستان برند بر درک تصویر برند با استفاده از روش تحلیل گفتگو (مورد مطالعه محصولات اپل)

دوره 6، ویژه نامه، اردیبهشت 1395، صفحه 197-212
رضا امیدی پسند؛ حسن عباس زاده؛ ابولفضل تاج زاده یمین؛ مهدی الله دادی

5.

بررسی ترمیم‌های گفتاری در زبان فارسی

دوره 3، شماره 4، مرداد 1390، صفحه 101-114
رضا مقدم‌کیا؛ پانته‌آ حیدرپور

6.

راهبردهای خودترمیمی خودآغازی در خلاصه‌گویی داستان در زبان فارسی

دوره 17، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 19-36
فاطمه وزیری نسب؛ مژگان هوشمند


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب