1.

The effect of increase in task cognitive complexity on Iranian EFL learners’ accuracy and linguistic complexity: A test of Robinson’s Cognition Hypothesis

دوره 3، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 41-54
Hassan Soleimani؛ Maryam Rezazadeh

2.

The Effect of Task Repetition under Different Time Conditions on EFL Learners' Oral Performance and Grammatical Knowledge Gain

دوره 7، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 487-514
Nasim Valizadeh؛ Karim Sadeghi؛ Farah Ghaderi

3.

The effects of task complexity on Chinese learners’ language production: A synthesis and meta-analysis

دوره 4، شماره 2، آبان 2015، صفحه 96-109
Jiaxin Xing؛ Shaoqian Luo

4.

The relationship between task repetition and language proficiency

دوره 3، شماره 1، فروردین 2014، صفحه 29-40
Ahmad Mojavezi

5.

The Role of Corrective Feedback Timing in Task Engagement and Oral Performance

دوره 9، شماره 2، تیر 2020، صفحه 229-252
Karim Sadeghi؛ Javad Belali

6.

Trajectories of Multilingual Iranian Students’ Speaking Skill Development from Complex Dynamic Systems Theory Perspective

دوره 13، شماره 2، تیر 2024، صفحه 31-56
Marzieh Souzandehfar

7.

از فنی‌گرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی، پیچیدگی و کثرت‌ در نظریة برنامة درسی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 1-20
اصغر سلطانی

8.

طراحی مدل تجربۀ واقع‌‌شدۀ خرید آنلاین مشتریان دیجی‌کالا در شرایط ‏VUCA

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 109-142
هلیا عابدی؛ محسن نظری؛ رضا شافعی

9.

هویت اسلامی- ایرانی از دیدگاه نظریه آشوب و پیچیدگی

دوره 25، شماره 4، آبان 1393، صفحه 149-167
ولی موسوی نژاد؛ حمداله اکوانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب