1.

Contribution of English Textbooks to an EFL Curriculum and Teachers’ Professional Identity: The Case of Four EFL Teachers and a Private Language School in Iran

دوره 10، شماره 3، مهر 2021، صفحه 105-135
Elaheh Tavakoli

2.

از فنی‌گرایی تا استعاره؛ تقلیل مفهومی، پیچیدگی و کثرت‌ در نظریة برنامة درسی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 1-20
اصغر سلطانی

3.

البعد التداولي للمعاصر من اللغة، ومناهج تصميم الکتاب المدرسي

دوره 5، شماره 9، دی 2013، صفحه 37-50
محمود بولعراس الجمعي

4.

الزام‌ها و پیامدهای اجتماعی برنامه‌درسی پاسخگو در آموزش‌عالی مطالعه موردی: دانشگاه‌های دولتی اصفهان

دوره 21، شماره 2، تیر 1389، صفحه 57-76
محمد رضا نیلی؛ احمدرضا نصر؛ مصطفی شریف؛ محمود مهرمحمدی

5.

بررسی میزان توجه به شاخص‌های اقتصادی سبک زندگی مبتنی بر توسعة اسلامی- ایرانی در محتوای برنامة درسی دورة ابتدایی و شیوة آموزش معلمان

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 77-97
حوریه شادفر؛ محمد رضا نیلی؛ وحید قاسمی

6.

بررسی وضعیت موجود و ممکن کاربرد شاخص‌های ارزشیابی از دروندادهای برنامه ‌درسی دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان و شهرکرد

دوره 6، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 75-102
محمد نیکخواه؛ مصطفی شریف؛ هوشنگ طالبی

7.

تبیین رویکرد‌های یاددهی- یادگیری و ارزشیابی مناسب برای برنامة درسی رشد حرفه‌ای مربیان پیش‌دبستانی

دوره 12، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 114-130
محمد حسین زارعی؛ سید ابراهیم میر شاه جعفری؛ محمد جواد لیاقتدار

8.

تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان

دوره 6، شماره 2، اردیبهشت 1390، صفحه 117-139
سعید رجایی پور؛ سعید رجایی پور؛ مصطفی شریف؛ ستار موسوی

9.

شناسایی سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان و مقایسة آن با برنامة درسی قصدشدة مطالعات اجتماعی پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی

دوره 14، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 15-32
سیدبهاالدین کریمی؛ یوسف ادیب؛ فیروز محمودی؛ رحیم بدری

10.

شناسایی ویژگی‌های مطلوب برنامۀ درسی آموزش علوم مبتنی بر علوم اعصاب‌شناختی از دیدگاه معلمان دورۀ ابتدایی

دوره 18، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 179-202
سعید داداش زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب