1.

On the modernist elements of ‘Ithaca’ chapter in Joyce’s Ulys ses : Engaging students in class discussion

دوره 1، شماره 1، فروردین 2012، صفحه 103-114
Pyeaam Abbasi؛ Roohollah Datli Beigi

2.

اثربخشی آموزش مهارت‌های مثبت‌اندیشی بر خویشتن‌داری و خودآگاهی دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 65-82
کاظم حسنی؛ فریده مظفری؛ شهریار میرزایی؛ محی الدین محمدخانی

3.

بررسی برآیند تجربۀ دینی انسان‌گرایانه مبتنی بر یُگه و مدیتیشن

دوره 8، شماره 17، شهریور 1396، صفحه 77-90
محمدحسین کیانی

4.

تحلیل و بررسی انگارۀ دائمی‌بودن خودآگاهی انسان از دیدگاه علامه طباطبایی

دوره 15، شماره 36، مهر 1402، صفحه 33-50
محی الدین احسان دوست؛ نصراله حکمت

5.

سازه هوش هیجانی، حلقه‌ای مفقوده در تبیین اضطراب فیزیک اجتماعی مورد مطالعه: دختران دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه تبریز

دوره 25، شماره 3، اردیبهشت 1393، صفحه 103-118
مرضیه مختاری؛ محمد عباس زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب