1.

A confirmatory study of Differential Item Functioning on EFL reading comprehension

دوره 3، شماره 2، آبان 2014، صفحه 55-68
Alireza Ahmadi؛ Touraj Jalili

2.

La lecture des textes littéraires en classe du FLE selon la méthodologie interactive

دوره 12، شماره 1، مهر 2020، صفحه 81-96
Zahra Shokri؛ Mahdi Afkhami nia

3.

On the Effect of Semantic-Structural Elaboration on Qur’anic Reading Efficiency of Intermediate Learners

دوره 9، شماره 2، دی 2020، صفحه 53-62
Afsheen Rezai؛ Mohammad-Reza Mahmoudi؛ Ayub Amraei؛ Zeinab Azizi

4.

Question answer relationship strategy increases reading comprehension among Kindergarten students

دوره 1، شماره 1، فروردین 2012، صفحه 1-19
Leena Furtado؛ Heidi Pastell

5.

The effect of task-based instruction on reading comprehension of Iranian EFL learners

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2015، صفحه 19-30
Azizeh Chalak

6.

موج سوم روان‌شناسی شناختی-رفتاری در حوزه نارسایی‌های تحولی: تاثیر ذهن‌آگاهی بر توانایی توجه و درک مطلب دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 9، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 91-104
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری؛ زهرا خانی-صلوات


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب