1.

Audience awareness of Persian learners of English writing: Towards a model of task-oriented strategies

دوره 1، شماره 1، فروردین 2012، صفحه 87-102
Nematullah Shomossi؛ Saeed Ketabi؛ Abbass Eslami Rasekh

2.

Enseignement et apprentissage contextuel des mots français: cas des étudiantsiraniens de l’Université d’Ispahan

دوره 4، شماره 1، فروردین 2012، صفحه 5-18
Nazita Azimi Meibodi؛ Chahrzade Goli

3.

Training and Challenges Faced by Foreign Language Teachers During the Use of ICTs

دوره 13، شماره 3، مهر 2024، صفحه 113-130
Olympia Skevi؛ Gracia González-Gijón؛ José Luis Ortega Martín

4.

بررسی رابطۀ ساده و چندگانۀ یادگیری سازمانی و اعتماداجتماعی در سازمان با توسعۀ کارکنان دانشگاههای دولتی پزشکی و غیرپزشکی جنوب شرق کشور

دوره 22، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 159-182
ابوالقاسم فرهنگ؛ سید علی سیادت؛ رضا هویدا؛ حسین مولوی

5.

تدریس عاشقانه؛ زمینه‌ها و ضرورت‌ها با رویکردی فراترکیب

دوره 15، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 115-132
رضا ناصری جهرمی؛ مهدی محمدی؛ سحر نوروزی؛ زهرا حسامپور؛ راحیل ناصری جهرمی

6.

روش پیش‌تعلیم لایه‌به‌لایه دوسویه برای تعلیم شبکه‌های عصبی عمیق

دوره 6، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 1-10
سیده زهره سیدصالحی؛ سید علی سیدصالحی

7.

موج سوم روان‌شناسی شناختی-رفتاری در حوزه نارسایی‌های تحولی: تاثیر ذهن‌آگاهی بر توانایی توجه و درک مطلب دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 9، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 91-104
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری؛ زهرا خانی-صلوات


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب