1.

آزمون مدل عوامل وضعیتی مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی مصرف‌کننده (مطالعۀ موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در کلانشهر تهران)

دوره 14، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 45-78
یاسمین دانشور حمیدی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ محمد حسن زاده؛ قاسم زارعی؛ مریم مولا قلقاچی

2.

بررسی تأثیر عوامل فیزیکی، محیطی و اقتصادی بر قیمت املاک تجاری: مطالعۀ موردی منطقۀ ثامن مشهد

دوره 9، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 35-54
حمیدرضا صارمی؛ سعید خندان؛ عباس خندان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب