1.

The Impact of Personalization on Customers’ Loyalty and the Intention to Use E-banking Services

دوره 51، شماره 2، دی 2021، صفحه 37-52
Houshang Taghizadeh؛ Karim Panahi؛ Soleyman Iranzadeh

2.

عوامل مؤثر بر انگیزش کاربران بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی و تأثیر آن بر نگرش کاربر و قصد خرید

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 51-68
ریحانه‌السادات طبائیان؛ مجید محمدشفیعی

3.

مهاجرت و مسئلۀ ذره‌ای‌شدن، مطالعه‌ای کیفی در میان زنان مهاجر شهر یزد

دوره 12، شماره 2، تیر 1402، صفحه 1-30
فاطمه جعفری نعیمی؛ ملیحه علی مندگاری؛ علی روحانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب