1.

تحلیل اثربخشی بازاریابی خیرخواهانه بر تبلیغات شفاهی، قصد خرید و تصویر برند از نگاه مشتریان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 خرداد 1403
محمد رسول الماسی فرد؛ سید فرهاد حسینی؛ حسین کریمی

2.

گفتمان امور خیریه در اصفهان (۱۳۲۶-۱۳۲۴ق.): انجمن تبلیغی کلیسا (CMS) و واکنش کنشگران اجتماعی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 155-180
صفورا برومند

3.

مطالعه ی کارکردهای رادیو در مناسک‌سازی امور خیریه و پویشگری دینی - اجتماعی

دوره 1، شماره 2، مهر 1402، صفحه 23-40
ویدا همراز

4.

مقایسۀ بخشودگی و عملکرد خانواده در زنان فعال و غیرفعال در امور خیریه

دوره 7، شماره 4، دی 1400، صفحه 1-12
تورج سپهوند؛ مهران علایی مقدم

5.

نوع‌شناسی اولویت‌ های ذهنی مدیران خیریه‌ های دولتی و غیردولتی در موضوع مدیریت امر خیر در کشور مبتنی بر روش‌ شناسی کیو

دوره 2، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 29-50
سعید مسعودی پور؛ فاطمه معصومی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب