1.

اثربخشی آموزش مجازی با استفاده از الگوی طراحی آموزشی چهارﻣﺆﻟﻔﻪای ون مرینبوئر در علوم بهروش چندرسانهای بر بار شناختی، یادگیری، و انگیزۀ تحصیلی دانشآموزان پایۀ ششم ابتدایی

دوره 15، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 157-176
فاطمه نجفی نژاد مشیزی؛ افسانه توحیدی؛ مهشید تجربه‌کار

2.

بررسی تأثیر روش تدریس معلم در ارتقای یادگیری دانش‌آموزان در فضای مجازی (اقدام پژوهی درس فلسفه)

دوره 16، شماره 2، دی 1400، صفحه 117-132
بهروز بهروزیان؛ فاطمه طاهرپور

3.

بهینه‌سازی آموزش مجازی درس فیزیک با رویکرد شناختی ازمنظر خبرگان آموزشی

دوره 18، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 1-32
محمد دلاور؛ فاطمه احمدی؛ فریده حمیدی

4.

تبیین وضعیت مطلوب و موجود ارزشیابی در پیشرفت تحصیلی برای ارائۀ آموزش مجازی و برخط در مراکز آموزش فنی- حرفه‌ای

دوره 17، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 99-116
حمیدرضا مشهدی؛ انبس رحمانی

5.

شناسایی و ارزیابی مؤلفه‌های آموزش مجازی در دانشگاه بوعلی‌سینا در دورۀ همه‌گیری کرونا

دوره 18، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 157-178
هانیه چگنی؛ سید رسول عمادی

6.

شناسایی و تحلیل فرصت‌ها و چالش‌های آموزش مجازی از منظر دانشجویان

دوره 16، شماره 2، دی 1400، صفحه 15-32
مرضیه ابراهیمی؛ فرشته عالیشاه؛ فاطمه زمانی پور

7.

واکاوی تجارب زیستۀ معلمان دورۀ ابتدایی از نقاط قوت و ضعف شبکۀ آموزشی شاد در دوران پاندمیک کووید 19

دوره 16، شماره 2، دی 1400، صفحه 81-98
سمانه سلیمی؛ آرمان بهاری؛ بهنوش مودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب