1.

بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال بر رفتار خرید مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)

دوره 12، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 21-42
زهره خسروی لقب؛ رضا سیاوشی؛ لیلا بصیر

2.

شناسایی ابعاد بازاریابى دیجیتال ‏کسب‌وکارهای الکترونیک‎ ‎صنعت بیمه در ایران

دوره 13، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 169-192
فاطمه الماسی؛ یوسف محمدی فر؛ محمد جواد جمشیدی

3.

طراحی مدل شایستگی مدیران بازاریابی دیجیتال با روش تحلیل مضمون

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 127-150
جبار باباشاهی؛ محمد عربی؛ میثم شفیعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب