1.

بررسی تأثیر نیاز مصرف‌کنندگان به منحصربه‌فردبودن، بر رفتار خرید آنها به‌وسیلۀ خوداِبرازی و خودنمایی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 17-36
امیر محمد فکور ثقیه؛ مهدی قوی هیکل؛ ریحانه ایلانی

2.

"واکاوی پدیدارشناختی جو (فضای) مراکزخرید/ مال ها و رفتارخرید مشتریان "

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 99-126
مژده افلاکی جوبنی؛ کامبیز حیدرزاده؛ روح اله زابلی؛ محمد حسن بهزادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب