اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,572
تعداد مقالات12,860
تعداد مشاهده مقاله27,791,909
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,094,810

1.

بررسی نحوه مشارکت مشتری در همکاری در برندینگ در رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر تئوری UGT و چارچوب S-O-R

دوره 10، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 55-80
سهیلا خدامی؛ سعید جعفری نیا؛ حامد خلیلی

2.

تحلیل نقش تعدیل‌گری تجانس سبک زمانی بر رابطۀ بین مشارکت مشتری و زمان ایده به محصول در بازاریابی صنعتی

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 198-169
مهدی اعتباری؛ محمود نادری بنی؛ سید مهدی الحسینی المدرسی؛ حجت الله صادقی

3.

شناسایی عوامل مؤثر بر هم‌آفرینی برند در جوامع برند رسانه‌های اجتماعی

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 69-90
میثم شیرخدایی؛ بهاره عابدین؛ سیما داداش پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب