1.

Mediation and EFL Learners’ Willingness to Communicate: A Micro Sociocultural Study

دوره 9، شماره 4، بهمن 2020، صفحه 449-476
Behrouz Jamalvandi؛ Manoochehr Jafarigohar؛ Alireza Jalilifar؛ Hassan Soleimani

2.

Shadowing and Scaffolding Techniques Affecting L2 Reading Comprehension

دوره 9، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 53-74
Abbas Ali Zarei؛ Hossein Alipour

3.

Teacher Scaffolding in English-Medium Content-Based Instruction: Modes of Classroom Interaction

دوره 12، شماره 3، مهر 2023، صفحه 43-66
Zahra Kamrani؛ Zia Tajeddin؛ Minoo Alemi

4.

The Measurement and Incorporation of ZPD Scenarios in Developing Writing Complexity in EFL Classes: Group-Wide ZPD vs. Individualized ZPD

دوره 9، شماره 4، بهمن 2020، صفحه 561-584
Samaneh Nazerian؛ Gholam-Reza Abbasian؛ Ahmad Mohseni

5.

نقش معلم در تعامل نرم‌افزار و نظریه‌های آموزش ریاضی و تأثیر آن بر خلاقیت دانش‌آموزان سمپادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 اسفند 1402
سید مصطفی حمیدی؛ علی زعیم باشی؛ مهرداد نامداری؛ اشرف کرمزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب