1.

تحلیلی بر ارتباط شخصیت مردانه و زنانۀ برند و ارزش ویژۀ برند مشتری‌محور در صفحات اینستاگرام محصولات ‏مصرفی تند‌گردش

دوره 13، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 73-88
سید مسلم هاشمی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ اسدالله کردناییج؛ افسانه کامران

2.

شناخت و فهم پدیدۀ قبیلهگرایی برند، تحلیل عناصر پیشایندی و پسایندی با روش ‏FCM ‏(مطالعۀ موردی: شرکتهای صنعت پوشاک)‏

دوره 13، شماره 2، تیر 1402، صفحه 23-42
علی شریعت نژاد؛ سیده مریم موسوی زاده؛ سعید میر

3.

واکاوی عشق به برند و بررسی تأثیر تداعی‌ها، رضایت و اعتماد بر عشق به برند

دوره 8، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 1-26
حسین حاجی بابایی؛ حسن اسماعیل پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب