1.

Developing and Validating Identity Processing Styles Scale for Iranian High School EFL Teachers: A Mixed Methods Approach

دوره 10، شماره 4، بهمن 2021، صفحه 99-138
Salah Addin Rahimi؛ Seyyed Ayatollah Razmjoo

2.

Job Crafting as a Tool for Cultivating Reflective Teaching: Insights from Iranian EFL Teachers

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 دی 1403
Soheila Esmaeilee؛ Amir Mahdavi-Zafarghandi؛ Masoud Khalili Sabet؛ Jaleh Hassaskhah

3.

پیامدهای روانشناختی و غیر روانشناختی تاب‌آوری سازمانی: ترغیب‌کننده‌هایی برای حرکت به سمت تاب‌آورشدن سازمان‌ها

دوره 4، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 63-78
حامد محمدی شهرودی؛ فریبرز رحیم نیا؛ غلامرضا ملک‌زاده؛ علیرضا خوراکیان

4.

دو تجربۀ درهم‌تنیده؛ روایت پرستاران بخش عفونی و بیماران بهبودیافته از کرونا در بیمارستان رازی اهواز؛ مطالعه‌ای با روش نظریۀ داده‌بنیاد

دوره 32، شماره 4، دی 1400، صفحه 45-68
سجاد بهمنی؛ مژگان پیرک


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب