1.

Mediation and EFL Learners’ Willingness to Communicate: A Micro Sociocultural Study

دوره 9، شماره 4، بهمن 2020، صفحه 449-476
Behrouz Jamalvandi؛ Manoochehr Jafarigohar؛ Alireza Jalilifar؛ Hassan Soleimani

2.

Sociocultural Identity in TEFL Textbooks: A Systemic Functional ‎Analysis

دوره 7، شماره 3، مهر 2018، صفحه 293-318
Nasser Rashidi؛ fatemeh zolfaghari

3.

The Measurement and Incorporation of ZPD Scenarios in Developing Writing Complexity in EFL Classes: Group-Wide ZPD vs. Individualized ZPD

دوره 9، شماره 4، بهمن 2020، صفحه 561-584
Samaneh Nazerian؛ Gholam-Reza Abbasian؛ Ahmad Mohseni


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب