اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,570
تعداد مقالات12,842
تعداد مشاهده مقاله27,531,573
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,048,169

1.

ارائه مدل اثرات زمان بر رفتار مصرف کننده مبتنی بر رویکرد فراترکیب

دوره 11، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 63-84
بابک اقبالی؛ سیدعبدالله حیدریه؛ فرشاد فائزی رازی؛ یونس وکیل الرعایا

2.

ارائۀ چارچوب نظری فرآیند عملیاتی‌کردن شهر هم‌گرا: رهیافت فراترکیب

دوره 7، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 53-72
حافظ مهدنژاد

3.

ارتقا تجربه‌های مشتریان در نقاط تعامل پیش از خرید: کاربرد تئوری گراف-ارزش ماتریسی ‏برای شناسایی و تحلیل روابط مؤلفه‌های تأثیرگذار

دوره 13، شماره 2، تیر 1402، صفحه 85-108
فاطمه عسکری؛ مریم نکویی زاده؛ علیرضا امینی

4.

استراتژی‌های محتوای پیام کمپین‌های تبلیغات تجاری: شناسایی، یکپارچه‌‌سازی و ارزیابی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 147-176
زینب زمانی؛ محمدعلی بابایی زکلیکی؛ شهریار عزیزی

5.

بررسی اشتراک دانش مشتری در جوامع آنلاینِ برند با رویکرد فراترکیب

دوره 12، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 195-226
سید رسول حسینی؛ تورج صادقی؛ ساحل فرخیان؛ مهدی غفوری فرد

6.

بررسی تأثیر فناوری‌ اطلاعات بر توسعة پایدار مقاصد گردشگری به ‌منظور توسعة مقاصد گردشگری هوشمند (با استفاده از رویکرد فراترکیب)

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 95-116
ساناز شفیعی؛ علی رجب زاده قطرمی؛ علیرضا حسن زاده؛ سعید جهانیان

7.

تحلیل تطبیقی تحقق‌پذیری تکنوپلیس و ارائه مدل نظری آن مبتنی بر روش فراترکیب و دادهبنیاد

دوره 6، شماره 2، آبان 1400، صفحه 97-114
حافظ مهدنژاد

8.

تحلیل روابط علی و معلولی چالش‎‍های پیاده‎‍سازی مدیریت زنجیرۀ تأمین پایدار (مطالعۀ موردی: کارخانجات شیشۀ‎‍ اردکان یزد)

دوره 14، شماره 2، تیر 1402، صفحه 99-124
مهرداد کیانی؛ داود عندلیب اردکانی

9.

تدریس عاشقانه؛ زمینه‌ها و ضرورت‌ها با رویکردی فراترکیب

دوره 15، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 115-132
رضا ناصری جهرمی؛ مهدی محمدی؛ سحر نوروزی؛ زهرا حسامپور؛ راحیل ناصری جهرمی

10.

توسعۀ مدلی برای تحلیل جامع بهره‏وری در صنایع خدماتی با استفاده از رویکرد تئوری داده‌بنیاد چندگانه

دوره 12، شماره 3، آذر 1400، صفحه 19-40
سهیلا اعتضادی؛ حسین صفری؛ مصطفی زندیه؛ احمد جعفرنژاد؛ محمد رضا صادقی مقدم

11.

شناسایی و الگوپردازی انگیزه‌های مصرف‌کنندگان برای مشارکت در خلق مشترک ارزش در صنعت نوشیدنی؛ شرکت زمزم ایران

دوره 9، شماره 2، تیر 1398، صفحه 53-76
نسیم امیرالسادات؛ میثم شفیعی؛ بهمن حاجی پور؛ مرتضی سلطانی

12.

طراحی الگوی پیشایندها و پیامدهای غوغاسالاری در سازمان

دوره 12، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 123-145
علی اصغر مباشری؛ هادی تیموری

13.

طراحی الگوی عوامل مؤثر بر بدبینی مصرف‌کننده در صنعت خودرو سازی با رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 17-46
سیده معصومه موسوی زاده؛ سید کامران نوربخش؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده

14.

طراحی و تبیین چارچوب بازاریابی استراتژیک در شرکت-های جهانی‌زاد: ابعاد و راهبردها، آمیخته و پیامدها

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1402
محمد طالاری؛ مهسا خدایاری سهل آباد

15.

طرحی نو برای مشارکت اجتماعی دانشجویان ایرانی در دانشگاه (فراترکیب)

دوره 34، شماره 3، مهر 1402، صفحه 23-42
محسن نیازی؛ اکبر ذوالفقاری؛ الهام رضایی؛ شکوفه آب شیرین

16.

عوامل تعیین کننده تصویر قیمتی فروشگاه :رهیافت فراترکیب

دوره 8، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-20
محسن نظری؛ حسین دستار

17.

مدل‌سازی جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت گاز ایران از دیدگاه برندسازی مکان؛ بارویکرد فراترکیب و پویایی‌شناسی سیستم

دوره 9، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 163-178
صمد عالی؛ علی جوانی؛ علیرضا بافنده زنده

18.

مروری نظامند بر ارزش ویژه برند با تکنیک فراترکیب: واکاوی عوامل تشکیل‌دهنده و پیامدهای آن از دیدگاه ترکیبی (مالی-مشتری )

دوره 11، شماره 2، تیر 1400، صفحه 91-112
زینت قمی اویلی؛ محمد جواد تقی پوریان؛ مهدی مران جوری؛ مریم رحمتی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب